Crestron voegt horizontale zonweringen toe aan het assortiment zonweringsoplossingen

jan 12, 2018

Met deze nieuwe toevoeging aan het assortiment zonweringsoplossingen van Crestron kan de inval van natuurlijk licht in elke kamer of ruimte flexibel worden geregeld

Amsterdam, Nederland – 5 februari 2018 – Crestron, de wereldwijde marktleider op het gebied van automatisering en bedieningstechnologie op maat voor thuisgebruik, heeft vandaag bekendgemaakt dat het bedrijf vanaf nu horizontale zonweringen levert, de nieuwste toevoeging aan het assortiment zonweringsoplossingen van Crestron. Met horizontale zonweringen kan de inval van natuurlijk licht in elke kamer of ruimte flexibel worden geregeld. De speciale stof bevat horizontale banen tussen twee lagen zachte, geweven stof om het zicht naar buiten te dempen.

Verkrijgbaar in grote maten en een groot aantal stoffen
        De horizontale zonweringen van Crestron zijn verkrijgbaar in maten tot 2,44 meter breed bij 2,44 meter hoog. De zonweringen kunnen worden geopend of gesloten of helemaal worden opgerold voor een vrij uitzicht. Doorzichtige stoffen die het licht filteren zijn verkrijgbaar in 25 verschillende kleuren/patronen. Ondoorzichtige stoffen die de ruimte verduisteren zijn verkrijgbaar in 11 kleuren. De grote banen van 6,35 cm bieden een doorkijk van circa 3,18 cm. De horizontale zonweringen van Crestron worden geleverd met een speciale band met stoffen inzetstukken die bij de banen passen.

Geruisloze werking
        Net als alle gemotoriseerde zonweringsoplossingen van Crestron worden de horizontale zonweringen geruisloos maar toch krachtig aangestuurd dankzij de gepatenteerde Crestron Digital QMT® Shade Motor en zijn ze compatibel met alle QMT 3 Series Architectural Shade-motorhardware.

Meer informatie
        Met de nieuwe horizontale zonweringen van Crestron kan de inval van natuurlijk licht in elke kamer of ruimte flexibel worden geregeld. Raadpleeg crestron.com/shades voor meer informatie, zoals technische gegevens, foto's, prijzen en accessoires.

-einde-

Noot voor de redactie:

Over Crestron
        Bij Crestron bouwen we de technologie die alle technologie integreert. Dankzij onze automatiserings- en bedieningsoplossingen voor woningen en gebouwen kunnen mensen met een enkele druk op de knop hun volledige omgeving bedienen. Wij integreren audiovisuele systemen, verlichting, gordijnen, zonweringen, beveiliging, BMS-systemen, verwarming, ventilatie en airco voor meer comfort, gemak en veiligheid. Al onze producten zijn ontworpen en gebouwd om als een enkel systeem samen te werken, zodat u alles via een uniform platform kunt bewaken, beheren en bedienen.

Onze producten worden op de markt gebracht middels meer dan 90 volledig bemande kantoren, die zich 365 dagen per jaar, 24x7, wereldwijd bezighouden met verkoop, technische ondersteuning en trainingen. Naast het wereldhoofdkantoor in Rockleigh, New Jersey, heeft Crestron verkoop- en ondersteuningskantoren in heel Noord- en Zuid-Amerika, Canada, Europa, Azië en Australië. Ontdek de wereld van Crestron op www.crestron.eu.

Alle merknamen, productnamen en handelsmerken zijn eigendom van hun respectieve eigenaren. In dit document worden mogelijk handelsmerken, geregistreerde handelsmerken en handelsnamen gebruikt om te verwijzen naar de entiteiten die de merken en namen opeisen, of naar hun producten. Crestron wijst elk eigendomsbelang in andere dan de eigen merken en namen af. Crestron is niet verantwoordelijk voor fouten in tekst of foto's. ©2018 Crestron Electronics, Inc.

Neem voor meer informatie contact op met:

Petra van Meeuwen                            of                     Amy Amesbury
        Media Relations Director                                            PR Executive EMEA
        KT11 1TF                                                                    KT11 1TF

Tel.: +44 (0)845 873 8787

Volg ons op Facebook®, Twitter® en LinkedIn® voor het laatste nieuws, extra informatie en productupdates. Lees meer op: www.crestron.eu.