News Categories

Crestron kondigt release aan van Crestron Pyng®-platform met ondersteuning voor integratie van video

feb 05, 2018

Belangrijke update maakt het eenvoudig om de slimme woning te configureren en regelen met Crestron: verlichting, zonwering, audio, sloten, beveiligingssystemen, thermostaten en nu ook video

Amsterdam – 5 februari 2018 – Crestron, een toonaangevende leverancier van zakelijke regel- en automatiseringstechnologieën, heeft vandaag bekendgemaakt dat de aankomende release van het Creston Pyng-platform ondersteuning biedt voor integratie van videobediening en alle voordelen van Crestron DigitalMedia. Deze update betekent een enorme stap vooruit en maakt het eenvoudig om de complete slimme woning te configureren en regelen met Crestron: verlichting, zonwering, audio, sloten, beveiligingssystemen, thermostaten en nu ook video. Crestron demonstreert de nieuwe release op ISE 2018 bij stand 2-C20 in hal 2, op 6-9 februari 2018.

"De toevoeging van ondersteuning voor video en DM tilt de kracht van Crestron Pyng naar een compleet nieuw niveau voor zowel thuisgebruikers als Crestron-integrators en maakt het mogelijk om scènes, tijdsinstellingen, standaardinstellingen voor de tv en nog veel meer aan te passen", aldus Michael Short, Global Residential Marketing Manager bij Crestron.

Belangrijkste kenmerken
        De nieuwe release ondersteunt weergave- en bronbediening, kamer- en bronselectie, volumeregeling voor groepen en andere ruimten, videoroutering via DM® en DM NVX Series, audio- en videogroepering, gebruikersprofielen en standaardinstellingen voor de tv op basis van postcode en provider.

Producten met ondersteuning voor Crestron Pyng
        Het Crestron Pyng-platform ondersteunt een scala aan topproducten van derden. Crestron Certified-stuurprogramma's kunnen gemakkelijk worden gedownload via de service MyCrestron Cloud.

Dezelfde workflow
        Omdat de workflow niet is gewijzigd, hoeven thuisgebruikers en integrators geen tijd vrij te maken om ermee te leren omgaan. Configuratie van afstandsbedieningen, dvr's en tv's maar ook voor scènes en snelle acties gaat op dezelfde, bekende manier als voorheen.

Meer informatie
        Crestron demonstreert de nieuwe release van het Crestron Pyng-platform met ondersteuning voor video samen met zijn andere oplossingen voor de uitdagingen van de moderne werkplek en woning op ISE 2018 (6–9 februari 2018) bij stand 2-C20 in hal 2.

-einde-

Noot voor de redactie:

Over Crestron
        Bij Crestron bouwen we de technologie die alle technologie integreert. Dankzij onze automatiserings- en bedieningsoplossingen voor woningen en gebouwen kunnen mensen met een enkele druk op de knop hun volledige omgeving bedienen. Wij integreren audiovisuele systemen, verlichting, gordijnen, zonweringen, beveiliging, BMS-systemen, verwarming, ventilatie en airco voor meer comfort, gemak en veiligheid. Al onze producten zijn ontworpen en gebouwd om als een enkel systeem samen te werken, zodat u alles via een uniform platform kunt bewaken, beheren en bedienen.

Onze producten worden op de markt gebracht middels meer dan 90 volledig bemande kantoren, die zich 365 dagen per jaar, 24x7, wereldwijd bezighouden met verkoop, technische ondersteuning en trainingen. Naast het wereldhoofdkantoor in Rockleigh, New Jersey, heeft Crestron verkoop- en ondersteuningskantoren in heel Noord- en Zuid-Amerika, Canada, Europa, Azië en Australië. Ontdek de wereld van Crestron op www.crestron.eu.

Alle merknamen, productnamen en handelsmerken zijn eigendom van hun respectieve eigenaren. In dit document worden mogelijk handelsmerken, geregistreerde handelsmerken en handelsnamen gebruikt om te verwijzen naar de entiteiten die de merken en namen opeisen, of naar hun producten. Crestron wijst elk eigendomsbelang in andere dan de eigen merken en namen af. Crestron is niet verantwoordelijk voor fouten in tekst of foto's. ©2018 Crestron Electronics, Inc.

Neem voor meer informatie contact op met:

Petra van Meeuwen                            of                     Amy Amesbury
        Media Relations Director                                            PR Executive EMEA

Tel.: +44 (0)845 873 8787

Volg ons op Facebook®, Twitter® en LinkedIn® voor het laatste nieuws, extra informatie en productupdates. Lees meer op: www.crestron.eu.